Možnosti spolupráce

Denně Vás kontaktují nejrůznější portály o sportu, vyhledávací portály nebo magazíny o sportování a aktivním stylu života? Do jisté míry můžete mít těchto nabídek dost. Spolupráci s námi by měla být prospěšná pro obě strany. Rádi pochopíme Váš sportovní sortiment a navrhneme Vám způsoby spolupráce. Sportli.cz zcela vybočuje z ostatních nabídek, které jste možná tu a tam dostali. Jsme úzce zaměření na sportovní vybavení, outdoor, rybaření, fitness a cyklistiku. Denně nás navštěvují stovky potenciálních klientů, kteří by mohli být Vaši! A není to nijak těžké je dostat na Váš eshop. Využíváme k tomu řadu chytrých nástrojů, které můžete využít na maximum.

Na našem portále Sportli.cz najdete špičkové české eshopy s velkou tradicí a širokou zákaznickou základnou. I přesto s námi tyto eshopy spolupracují a dále rozšiřují své portfolio zákazníků. Přidejte se k nám a ukažte se více než oni. Využít k tomu můžete topování produktů, obsahové články, pojmy ve slovníčku pojmů, bannery nebo příznaky u vybraných produktů.

Které chytré nástroje Vám zvýší prodej?

Katalog produktů

Hlavní výhodou katalogu produktů na Sportli.cz je možnost nahrávání neomezeného počtu produktů z Vašeho eshopu. V rámci našeho katalogu najdete okolo statisíce produktů určených pro sportování, výlety nebo rybolov. Pro zákazníka je katalog velmi přehledný, rychle se v něm orientuje a snadno si může produkty filtrovat.

Topování produktů v katalogu

Základem úspěšného produktu je schopnost se odlišit od konkurence a něčím vyčnívat. Topování produktů zajistí, že se budou Vaše produkty zobrazovat ve výpisu katalogu výše než další související produkty konkurence. Produkty na čele výpisu jsou prodávanější, lidé šetří čas a věří doporučeným produktům.

Slevové kupony a příznaky

Ke každému produktu můžete přiřadit vhodný příznak nebo slevový kupon. Příznaky často označují produkty jako akční, ukazují dopravu zdarma a upoutají na zajímavé akce. A to lidé prostě milují! Nakupující ve většině případů upřednostní takto označené produkty. Lidé se zaměřují na slevy a zajímavé akce, pokud je takto označené nemáte, zbytečně ztrácíte před konkurencí.

Publikace článků do magazínu a do slovníčku pojmů na Sportli.cz

Články jsou důležité hned z několika důvodů. V první řadě se jedná o obsahový marketing, který je nutný, jak z pohledu upoutání zákazníka, tak pro budování kvalitního linkbuildingu. Díky článkům můžete vyčnívat před konkurencí, která články vůbec nedělá. Na čtenáře budete vždy působit jako odborníci v dané oblasti. Čtenáři pak často dají i na výběr produktů přímo ve článku. Články jsou díky SEO nástrojům velmi čtené a vyhledávači vysoko ceněné.

Jak by se dala propagace na Sportli.cz rozšířit?

Možností je celá řada. K upoutání návštěvníka našeho portálu Sportli.cz můžete využít bannerové pozice, speciální místa k zobrazování produktů, propagaci na sociálních sítích (Facebook, Pinterest, Instagram) nebo propagaci ve slovníčku pojmů.


Upoutaly Vás naše možnosti propagace?