Nepodařilo se Vám najít odpověď na Vaši otázku? Níže jsme vybrali ty nejčastější dotazy na webu livli.cz, na které se nás ptáte.
Zde naleznete odpovědi na dotazy, na které se nejčastěji uživatelé ptají:
U každého produktu můžete při objednávce vidět předpokládaný čas doručení. S ohledem na vytížení skladů nebo dopravců se může finální čas doručení lišit.
Ano. Zboží e-shopy doručují i na Slovensko (záleží na konkrétním e-shopu).
Zboží e-shopy dodávají většinou 2 pracovních dní od objednání, když je produkt skladem.
Cena dopravy se liší dle váhy a ceny jednotlivého zboží. Konkrétní přesnou částku za dopravu vámi vybraného produktu uvidíte vždy při vložení do nákupního košíku na e-shopu.
Samozřejmě. Zboží lze reklamovat na adrese uvedené v obchodních podmínkách. Pokud je reklamace oprávněná, náklady spojené se zasíláním zboží hradí prodejce. Kupující má povinnost zkontrolovat dodané zboží co nejdříve po dodání a vrátit v původním obalu.
Ano, při zadávání vašich údajů zaškrtenete u adresy doručení políčko fakturační adresa je jiná než adresa doručení.
Skladová dostupnost produktu je uvedena vždy na detailu stránky daného produktu na e-shopu.
Náš portál není prodejce zboží, objednávku vašeho zboží můžete sledovat přímo na e-shopu, kde bylo zboží zakoupeno.
Registrovat se nemusíte. Objednávky na e-shopech můžete vytvořit bez předchozí registrace.
Orientační informace o dostupnosti zjistíte snadno – u zboží samotného je zobrazena orientační doba, za jakou bude vaše zboží dostupné.
Pokud máte slevový voucher, můžete jej uplatit po proklinutí přímo v košíku daného e-shopu kde budete zboží nakupovat.
Napište nám na info@livli.cz rádi vám s dotazem poradíme.